Fejlődés

Tetszenek még emlékezni rá? Csak nemrégiben értekeztem arról, hogy a játékfüggőségemet a kmk-n kezdtem el kiteljesíteni. A blog szülinapján az írója felhívást tett közzé, amiben elhivatott munkakerülőket keresett, akik segítenék a munkáját, ha épp nem ér rá.

Természetesen jelentkeztem, de amolyan nemtörődöm módon. Tudni kell, hogy ez a flashjáték eléggé férfi-területnek számít, nők nem nagyon rúgnak benne labdába. Úgy voltam vele, hogy egy levelet nekem megér, bár úgysem fogok bekerülni, mert épp elég fiatal, agilis fiú fog jelentkezni, mit is keresne ott egy középkorú nő.

Nos, -sg- beválasztott a "segédszerkesztők" közé. Én vagyok az egyetlen nő a csapatban :-). És rettentően boldoggá tett, hogy ma már meg is jelent a szívem csücske, nagy olvasottságú kmk-n az én első szösszenetem.

És természetesen ez nem munka, sőt, tulajdonképpen elvárások sincsenek, de én olyan boldog vagyok attól, hogy végre csinálhatok valamit, hogy még. Igyekszem segíteni a többieknek, agyukra megyek a helyesírással, gőzerővel keresem, hogy én milyen játékot fogok megírni... szóval most kicsit úgy érzem, mintha tennék valami hasznosat is. Még ha csak más játékfüggők boldogítása céljából :-).

Feltörtem, mint a talajvíz :-).

Címkék: játék boldogság kmk

A bejegyzés trackback címe:

https://eletfalun.blog.hu/api/trackback/id/tr621122344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása