Megvagyunk!

Tetszenek még emlékezni? Arról áradoztam, hogy ugyan sok várakozás után, de milyen remekül sikerült elintézni, hogy áthelyezzék a telefont-netet, milyen remek volt az ügyintéző, stb., valamint arról, hogy az upc tányéros-tévé lemondás milyen kellemetlen emlékeket hagyott bennem. És hogy üdv T-csoport, ezentúl minden telekommunikációnkat őrájuk bízzuk, és vesszen az upc.

Hát ehhez képest az történt, hogy a T-től kaptunk még novemberben egy csomó telefonhívást, hogy akkor mikor is akarjuk beköttetni a telefont, mert jönnének ide a házhoz megnézni, hogy mi újság. A negyedik hívásnál azért már kicsit felemeltem a hangom, mivel az ügyintézőnek korábban legalább hatszor elmondtam, hogy december 12-én költözünk ide, hamarabb nem tudunk szerelőket beengedni, és mindannyiszor megígérte, hogy ő ezt rögzíti, nem lesz gond. És persze, ettől függetlenül gond lett. A tányéros tévét szinte azonnal, december 14-én beszerelték, annak nagyon örültünk, hogy na, milyen remek ez a szolgáltató, ennyire gyorsan, gyakorlatilag az első munkanapon már itt is van minden. Rá két napra, szerdán jött egy jómunkásember, hogy akkor ő megnézné, hogy jön-e be a házba földkábel. Hát, nem jött, ezt kb. öt perc alatt megállapította, majd közölte, hogy akkor ő ezzel nem tud mit kezdeni, ő csak alvállalkozó, most majd visszaadja a t-nek, és majd értesítenek. Oké, gondoltam, majd csak lesz valami.

Közben persze kaptunk a t-től levelet, amiben arról értesítettek, hogy az áthelyezéssel minden oké, ez és ez lesz a új telefonszámunk, és a bejelentéstől (azaz november 23-tól) számított legkésőbb 30 napon belül áthelyezik. Örültünk.

December 21-én már kezdett kicsit furcsa lenni a dolog, hogy senki nem hív, felhívtam hát az ügyfélszolgálatot. Jó sok várakozás, meg egyéb után sikerült eljutni egy ügyintézőig, aki biztosított róla, hogy tényleg, ezt már át kellett volna helyezni, felháborító, hogy se két, se hang, de sajnos, nem tudja elérni a műszakis kollégákat, bár küldött nekik e-mailt, ne aggódjak.

Eljött a karácsony, majd el is múlt. Bekocogtunk egy t-pontba, érdeklődni. Rendkívül pokróc modorú ügyintézőt fogtam ki, telefonált, közölte, hogy a kollégák nem dolgoznak a két ünnep között, mit is képzelek én, és egyébként is, valami gond van a kábellel, de ne aggódjak, január elejére biztos lesz net. Oké.

Nem lett. Újra próbálkoztam a telefonos ügyintézéssel, sikertelenül. Először fél óra várakozás után szakadt meg a vonal, másodszor kettő óra várakozás után. Ügyintézőig, egy egész délelőtt elfecsérlése árán sem jutottam. Megkértem hát embert, hogy hazafelé menjen már be a t-pontba, hátha ott mondanak valamit.

Mondtak. Méghozzá azt, hogy mivel ide nem jön földkábel, hát nem tudnak nekünk telefont-internetet hozni, leghamarabb március 15. után tudják megkérni az építési engedélyt a várostól, még aztán kezdenének hozzá az ásáshoz, úgyhogy leghamarabb június elején lenne itt valami. De addig is nagyon szívesen adnak nekünk gsm telefont. Hát, gondoltuk, azt kenjék a hajukra, kinek kell az. Arra a kérdésre, hogy ha ezt így tudják (sőt, tudniuk kellett már december végén is), akkor vajon miért nem szóltak erről, miért nekünk kell bemenni-érdeklődni, nem volt válasz. Persze, ember nem volt olyan csendes-halkszavú, mint én, úgyhogy volt egy kis kiabálás is, de legalább felvették a panaszt, és ígérték, hogy 30 napon belül megválaszolják. Na, azt nagyon várom.

Ember dühében telefonált kettőt, egy ismerősének az ismerőse ugyanis a upc-nél dolgozik, akitől eljutott a műszaki igazgatóig. Az Budapestről megállapította, hogy a kábeljük itt van a házunk előtt oszlopon (mert persze, a történethez hozzá tartozik, hogy a t azért földkábelt akar ásni, mert nem használhatják a villanyoszlopokat légkábelhez, míg az upc igen), nincs akadálya, hogy napokon belül legyen nekünk netünk-telefonunk, igényeljük meg. Csütörtökön ember megigényelte, pénteken felhívták, hogy hétfőn jönne a szerelő, és nagyon köszönik, hogy őket választottuk. Ennyi. Ma délre minden be volt szerelve.

Most megyek, körbefényképezem a házat, és mesélek tovább :-).

 

Címkék: szolgálati közlemény problémák

A bejegyzés trackback címe:

https://eletfalun.blog.hu/api/trackback/id/tr751663533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Messzenéző Minyon 2010.01.11. 15:30:11

Ez nekem teljesen érthetetlen, amikor egy szolgáltató NEM akarja, hogy igénybe vegyük a szolgálatait. De én is jártam már így...

tüncite 2010.01.11. 17:01:36

örülök, h végre visszatértél :) már nagyon várjuk a folytatást :)
(és a t-ről csak annyit, hogy én tavaly decemberben ugyanígy megszívtam velük... a 2 hét alatt bekötik, kicsivel több mint 60 nap, egy halom telefonálás, panasztétel az ügyfélszolgálaton, és panaszos levél a központba ajánlva lett... hozzáteszem, csak a modemet meg a telefont kellett idehozniuk, mert korábban is náluk vt minden, csak anya költözésével elvitte azt is, hiszen az ő nevén vt... )
süti beállítások módosítása