Ha már belejöttem

Szeretnék reflektálni a korábbi, lámpaburás posztomra is, csak mert most beleolvastam, és rájöttem, hogy ugyan majd fél évvel később, de mégiscsak lett lámpaburánk, és szeretném megosztani, hogyan is kell az ilyesmit csinálni.

Az történt, hogy szükségünk lett egy csíptetős lámpára, és emberrel kettesben elmentünk az említett világítástechnikai szaküzletbe. Kb. kettő perc alatt kiválasztottuk a nekünk kellő lámpácskát, majd nagy ravaszul bedobtam a csalit embernek: kellene két lámpabura is, az eltört helyett, mert elég tré, ahogy most kinéz. Erre ő lassú menetben megközelítette az eladót, kérte, hogy mutatná meg, hol talál ljaákgjdsfálkgjsdálkfj lámpaburát (igazság szerint már fogalmam sincs, hogy írta körül, de nem valami szakszót használt, olyan egészen hétköznapinak tűnt), és erre a hölgy (aki, jelzem, nem az volt, aki tőlem cikkszámot kért) rámutatott egy polcsorra, mondván, ott vannak ilyenek, nézzünk szét, mert több méretben van, hogy milyen kell nekünk. Szétnéztünk, megvettük, majd azért a pénztárnál még beszóltam óvatosan, hogy nem is értem, cikkszám nélkül hogy sikerülhetett ez nekünk. A hölgy meg nézett rám nagyon csodálkozó szemmel, hogy de miért kellene ehhez cikkszám. Mondtam neki, hogy én is így gondoltam :-).

Tanulság: vásárolni úgy kell lámpaburát, hogy viszel magaddal egy, azaz egy darab férfiembert, aki beszéli a bennszülöttek nyelvét. És kész :-).

Címkék: vásárlás férfi bolt

A bejegyzés trackback címe:

https://eletfalun.blog.hu/api/trackback/id/tr903102774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása