Masszázs a léleknek

Hétvégén tanultam valami nagyon csodálatosat. Már régebben is hallottam a lélekmasszázsról (eredeti, vagy lánykori nevén holistic pulsing-ról, csak a magyarítás így sikerült), de most végre kértem anyukámtól a szülinapomra, és megkaptam a tanfolyamot.

Hihetetlen érzés, de komolyan. Először is, nem egy klasszikus értelemben vett masszázsról van szó, nem kell levetkőzni, nincs olaj, törölköző, semmise. Van zene - ez nagyon fontos része -, van fekvés a masszázsasztalon, de háton, arccal felfelé. Aki masszíroz, az sem dögönyöz-gyürmölészik, hanem nagyon finom mozdulatokkal ringat, helyenként és időnként ezt a ringatást váltogatva enyhe nyomással vagy pulzáló mozgással. Nincs kimozgatás, fájdalmas mozdulat, izmok gyúrása, semmise. Csak ringatás, ami viszont olyan szinten mozgatja meg az energiákat, meridiánokat, vagy kinek mi tetszik, szóval olyan szinten ellazít és oldja a feszültséget, hogy az valami hihetetlen. Én teljesen elolvadtam, mikor nekem csinálták, de ami még jobb, amikor én csináltam másnak, akkor is inkább feltöltődtem, és átéltem annak az élményét, hogy valaki általam, a segítségemmel lazult el, engedett el minden feszültséget magából. És tényleg lehet érezni. Lehet érezni a csakrákat, meridiánokat, energia-áramlást. Sőt, még azt is, hogy amikor az elején erőt kérek, akkor az tényleg érkezik, mikor a végén tisztítást-tisztulást kérek, az is érkezik. Valahonnan.

Lehet materiálisan gondolkodni. Én is szeretek a mindennapokban. De a lélekmasszázs alatt, közben valahogy nem sikeredik. Olyan, mint egy mozdulatokkal elmondott imádság. És tényleg használ. Láttam blokkoldódást. Elsőre kicsit félelmetes, de jó látni, hogy megkönnyebbül, nagy súlytól szabadul meg az, akinél oldódik egy-egy energiablokk. Szóval, lehet, hogy nem ez a módszer váltja meg a beteg embereket, de azoknak, akik a mindennapi rohanásban elfáradnak, tele vannak feszültséggel, vagy valamilyen pszichoszomatikus betegségben szenvednek, használ.

November közepén lesz a második fele a tanfolyamnak. :-) Most már csak egy masszázságyat kell szereznem, mert sajna, anélkül nem megy. Embert meg Dórit megpróbáltam házilagos körülmények között lélekmaszizni, dohányzóasztalon, puffal, és nekik jó is volt (ember kb. 10 perc alatt belealudt, és a 45 perc végén úgy ébredt fel, hogy teljesen elsimult az arca, legalább 10 évvel fiatalabbnak nézett ki utána), de az én derekam teljesen beállt attól, hogy 85 cm helyett 45 cm-re kellett lehajolnom.

Nincs valakinek egy alig használt, eladó összecsukhatós masszázságya? :-D

Címkék: ajánló boldogság hivatás

A bejegyzés trackback címe:

https://eletfalun.blog.hu/api/trackback/id/tr613332096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása