Új utakon

Mivel nem volt még elég feladatom - nem, nem igaz, csomó dolgot tehetnék, csak valahogy szeretném jobban kibontakoztatni a bennem lévő lehetőségeket -, jelentkeztem a hogyvolt blog felhívására, amiben sorozatok tartalmának zanzásításához kerestek jelentkezőket. Sok reményem nem volt, mert az általam kiszúrt sorozat első epizódjáról nem volt túl jó véleményem. Viszont nem nézek igazán tévét, ezt is csak azért sikeredett, mert véletlenül megláttam a beharangozóját, és felkeltette a figyelmemet. Azzal kellett jelentkezni, hogy az első részről mintegy 10-11000 karakternyi szöveget kellett írni, amiben én biza nem rejtettem véka alá, hogy nem lelkesedem túlzottan az unalomig ismert kliséket egymással váltogató első részért, aminek pont az lenne a lényege, hogy újdonságával felhívja magára a figyelmet, hiszen a sorozat ráér még ellaposodni később is.

Ennek ellenére szombaton kaptam egy levelet, hogy az én munkám tetszett a legjobban a beküldött Grimmek közül - erre persze a főnöknőm rögtön úgy reagált, hogy biztos csak én írtam meg ezt, senki más :-). Ez is lehetséges persze, de én - már csak önbizalom-fokozás céljából is - szeretném hinni, hogy azért két-három másik jelentkező csak akadt még. Szóval, megnyertem a Grimmet, és ezentúl hétfőnként fogom bemutatni a pénteken éjjel leadott epizódokat a nagyközönségnek. A héten az első és a második rész - mivel késésben vagyunk az induláshoz képest - fog megjelenni, az első éppen ma kilenc órától él.

Címkék: ajánló szórakozás boldogság

A bejegyzés trackback címe:

https://eletfalun.blog.hu/api/trackback/id/tr434154049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása