Korrekt
Úgy illik, hogy ha a hibákról beszámoltam, leírjam a pozitívumokat is. A tesóm tegnap küldött egy e-mailt a szervezőnek, amiben visszakérte a pénzt. Gyakorlatilag azonnal kapott választ, amiben felajánlanak kompenzációként ezt-azt-amazt, de ha nem azt választja, adja meg a számlaszámát. Megadta. Ma már a számlán volt a teljes összeg. Váratlan pozitív meglepetésként ért a hír. Amennyire lehúzós, inkorrekt dolognak tűnt maga a konferencia, annyira korrekt, gyors és szokatlanul európai volt az utólagos ügyintézés. Azt gondolom, minden cégnek, aki panasszal találkozik, hasonlóan kellene eljárnia, hiszen önmagában erős reklámértékű, ha ilyen magas szintű a reklamációk kezelése.
Gratula!
-
2009.10.16. 10:09
-
m e o w
- szólj hozzá
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.