Szolgálati közlemény

Remélem, kezdenek tisztulni a dolgok körülöttük, hogy aztán rögtön rosszabbra forduljanak :-).

Nagy rohanás, szervezés, egyezkedés néz ki nekünk a következő napokra. Ráadásul Dóra pont most döntött úgy, hogy 38 fokos lázat óhajt magának, így a jó előre eltervezett "és az utolsó hétre elzsuppoljuk a lányokat a mamához" projekt most eléggé veszélybe került, beteg gyereket nem érzem etikusnak mamához vinni... Na mindegy, valahogy majd csak lesz.

Amit mondani akarok: a bloghus srácok alkottak valami újat, ami szerintem totál felesleges, és csak azért van, mert a nagy erőkkel elindított indanet az istennek sem akar közösségi oldalként funkcionálni (én is a facebook-ra járok, nem oda), mert a regisztrált felhasználók is csak legfeljebb avatár-ért regeltek, és másra nem használják. Szóval most próbálkoznak, hogy legyen minden blognak közössége. Fogalmam sincs, mire lenne ez jó, de ki vagyok én, hogy bármilyen webkettes dolognak útját álljam. Szóval megcsináltam a blog közösségét, úgyhogy aki akar, és regisztrált bloghu-s és indanetes felhasználó, az csatlakozhat. Itt bal oldalt van neki egy doboza, oda kattintva megtehető. Tényleg nem tudom, mire lesz jó, szerintem még ők se találták ki, mert mélyen hallgatnak róla, de talán lesz valami értelme. Köszönöm.

Tessenek szorítani, hogy minél kevesebb zökkenő jöjjön közbe. Szegény idegrendszerünknek túl sok nem hiányzik.

Legközelebb már az új házból, az újonnan bevezetett netünkről szeretnék jelentkezni, reményeim szerint nem több, mint két hét múlva. Ha ennél hamarabb írok, az semmi jót sem jelent :-).

A bejegyzés trackback címe:

https://eletfalun.blog.hu/api/trackback/id/tr791574269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

húsgombóc · http://husgomboc.blog.hu 2009.12.09. 10:55:21

Mi van? mi van? újra regisztrálni kell a béta verzióban?
Én mindig olvaslak, de már nincs türelmem az ilyen regekhez. Csatlakozom - virtuálisan :o)) !

BaziJoe 2009.12.24. 19:01:03

Békés boldog karácsonyt kívánok mindenkinek.
süti beállítások módosítása